Блогът е по-скоро бекъп на оригиналният - http://koreanloversbg.blog.com !

сряда, 16 октомври 2013 г.

TINT reveals profiles for Mei, Sang Mi, and Lee Mi Rim

Разкрити са още детайли за най-новата момичешка група, която ще дебютира скоро в Корея - TINT!


По-рано ние споделихме, че И Ми Рим от предаването на SBS  'K-POP Star 2' ще дебютира в 5-членна момичешка група и както обещаха компанията GH Entertainment започна да пуска профилни снимки на Мей, Санг Ми и И Ми Рим.

Детайлите от снимките по-долу, споделени в официалното фен кафе на TINT

Име: Мей
Рождена дата: 26-ти юни 1994
Височина/килограми: 164 см/ 44кг
Специални таланти: Китайски, секси танци
Хобита: самоусъвършенствуване, спане, члушане на дъжда

Име: Санг Ми
Рождена дата: 21-ви ноември 1994
Височина/килограми: 162 см/ 45кг
Специални таланти:обличане изискано
Хобита: гледане на филми и мюзикали, четене


Име: Ми Рим
Рождена дата: 25-ти февруари 1995
Височина/килограми: 161 см/ 44кг
Специални таланти: Китайски, пиано
Хобита: рисуване, четене, писане

Останете с нас за да видите и профилите на Jamie и Minnie, и не пропускайте дебюта на TINT по-късно този месец!





Източник: allkpop

0 коментара:

Публикуване на коментар

© Saranghe, Korea!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena