Блогът е по-скоро бекъп на оригиналният - http://koreanloversbg.blog.com !

сряда, 16 октомври 2013 г.

T-ara's Soyeon talks about her boyfriend Oh Jong Hyuk

Момичетата от T-ara наскоро имаха интервю с медиа в кафене в района Nonhyeon-dong в Сеул. И този ден Сойон беше попитана въпроси за връзката си е О Джонг Хьок от разпадналата се група Click B.


Когатo беше попитана дали приятеля й я подкрепя, Сойон каза "Разбира се, че ме подкрепя. Той вярва, че ще се справя и ме подкрепя."

Тя беше питана и за това какво й помогна в чакането на приятеля си, докато тойбеше в казарма за 2 години. На това тя отговори "Във връзка със започване на връзка, приятеля ми беше много предпазлив, затова и двамата много се притеснявахме, но в крайна сметка започнахме да се срещаме след дълго обмисляне. Имаше го и проблема с казармата и факта, че бях активна като айдъл.
По странен начин, мислех че чакането е най-лесното. Това да чакам беше най-лесно, защото човекът, влезнал в армията беше някой когото харесвах. Сигурно той е претърпял много трудности докато е бил там, но той се грижи за мен докато бях шумна или наранена от нещо. Чувствах, че можем да подсилим вярата един в друг по време на тези две години."

Уволнениято на О Джонг Хьок беше отложено с месец подари специални тренировки в студа, снежното време за флотата. Сойон каза "Честно казано, по това време той се консултира с мен за отлагането на уволнението му и аз бях разтревожена като приятелката му. Въпреки това, не мога да го покажа. Това е, защото той може много добре да убеждава, затова не беше моя работа да давам мнение по въпроса.
Не смятам, че бях разтревожена от това да чакам малко повече, но се притеснявах, защото той можеше да мине през много опасни тренировки. В момента смятам, че това е нещо, с което може да се хвали. Дори и в началото, той можеше да избере да служи като известна личност, но той още от малък е искал да служи във военноморските сили. Дори и там, аз не бях доволно, но в края на краищата, го гледах как постива това, което желае и смятах, че е много готин."

Източник: allkpop

0 коментара:

Публикуване на коментар

© Saranghe, Korea!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena