Блогът е по-скоро бекъп на оригиналният - http://koreanloversbg.blog.com !

четвъртък, 7 юни 2012 г.

Lee Seung Gi rates his own appearance


Lee Seung Gi оцени сам външния си вид. 
На 6-ти юни в предаването на SBSOne Night Of TV Entertainment‘, той сподели с какво се занимава сега, когато последната му драма излъчи последния си епизод.
Неговата модерна военна униформа в драмата ‘The King 2 Hearts‘ а тема за обсъждане сред феновете и зрителите и актьора отбеляза, “Казаха, че ми стои добре. Карашеме да се чувствам добре. Каквото и да е, харесва ми когато хората ми казват, че нещо ми стои добре.”
Когато става дума за външен вид, Lee Seung Gi остава скомен по въпроса.“Не смятам, че изглеждам невероятно добре или, че съм от типа красиво-като-цвете момче и навярно същото си мислят и зрителите. Просто искам да живея доволен.”

Lee Seung Gi все пак се гордее от факта, че миглите му са дълги и сам оцени външния си вид със 7.8 от10.
Source & Image: Newsen via Nate & AllKpop

0 коментара:

Публикуване на коментар

© Saranghe, Korea!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena